(By Michael)

When I speak with Cora, synger Someone Still Loves You Boris Yeltsin, og jeg har vært på kino og sett Juno. Jeg har stått på bussholdeplassen med hendene i lommen og betraktet den fulle mannen som hoppet opp og ned, som lurte på om jeg frøs og klaget over at bussen ikke kom. Jeg stod på bussholdeplassen og tenkte på Michael Cera, mens mannen hoppet opp og ned, og det var snø ute. Snø, selv om det har vært vår i mange dager, nesten uker. Ikke i dag. I dag var det vinter.

Snø, tenkte jeg i morges, og pakket ullstilongser i baggen, for jeg skal på hytta. Påske, påskeferie, hytte, det hører liksom sammen. I morgen skal jeg opp dit, lese krim, legge meg i fuktige senger, spise druer og høre på P4. Det blir ikke helt påske uten, og allikevel hadde jeg nok klart meg fint.

Uansett, om jeg ikke dør av alle klisjeene på Dawson's Creek, om jeg faktisk greier å lide meg gjennom Persepolis, om jeg ikke mister ørene av all musikken på P4, så kommer jeg kanskje hjem igjen på mandag. Hvis ikke, så er det synd for meg, synd for mange, og Someone Still Loves You Boris Yeltsin vil synge when I speak with Cora, she stands up for herself. She says: can you hear me? Are you listening to me? I'm not dumb.

15 spiser syltetøy:

Hilðe said...

God tur på hytto då :) Og Juno e ein bra film ^^

heidi said...

du har så søt blogg! :D kos deg på hytta!

Nora said...

Dawsons Creek...uff.. Det pleide jeg å se på for hundre år siden (da det gikk på TV) >< Likte du filmen?

Vutarie said...

haha, jeg så jo på dawson's creek da det gikk på tv jeg også da.

juno var kjempebra :D

line aurora said...

someone still loves you boris yeltsin er bra saker! hurra! jeg har vært helt hodestupsforelskai låta deres anne elephant lenge nå. åh. den er så deilig.

lide deg gjennom persepolis? det er prat om tegnefilmen, i guess? den er jo flott. fysj, ikke lid deg gjennom den. :)

amanda said...
This comment has been removed by the author.
Vutarie said...

mm<3

og nei, ikke tegnefilmen. BOKEN! den überkjedelige tegneserieboken. meh

Blomsterplukker, vinterbarn. said...

Wow, nydelige farger :) Utrolig søte egg^^

Åh.. Dawsons creek er så typisk 90-talls. Men søtt likevel^^

Halvtfransk said...

Påskeja, krimkrim, hvilken bok leste du? Der jeg var, var det masse snø og masse vind, men sol de siste dagene :]

(re. Sant, en stund hadde jeg så lite plass at jeg ikke kunne kopiere ting en gang, uff, men nå har jeg litt plass igjen, heldigvis.)

Vutarie said...

halvtfransk: jeg leste "menn som hater kvinner" :P

hanna said...

pft, komme deg gjennom Persepolis du liksom. Yeah right. Vi kommer til å få 3.

og jepp- Juno es el uno. (=juno er den første, på spansk. rimte iallfall)

halvtfransk said...

Da gjetter jeg du skal lese resten av serien og, de ambefales ihvertfall, de er bedre, har jeg fått som mening. Hm :)

Howl said...

Hvordan kan du lide deg gjennom Persepolis? Den er jo fantastisk.


Er det filem eller boka?

Lisa said...

boka :)

Howl said...

den er jo fantastisk. jeg elsker den.

Sånn angående tegneserier, du må lese tepper!!!!!!