"Bottomless pit. 65 feet deep."


:: Examination of the genitalia reveals that he is circus sized (Amerikansk sykejournal)

:: She has no rigors or shaking chills, but her husband states she was very hot in bed last night (Amerikansk sykejournal)

:: Slip with care (Advarsel om glatt underlag i Kina)

:: Do not use elevator while on fire (Hotell i Kina)

:: "He had a hard on in practice earlier, and I bet he wished he had a hard on now" (Om dekkvalg i sykkeløp)

:: "Tony has a quick look between his legs and likes what he sees" (Om en jockey som leder stort over resten av feltet)

:: "This is a really lovely horse and I speak from personal experience since I once mounted her mother" (Kommentar overflødig)


:: "Sure there have been injuries and deaths in boxing, but none of them serious" (Om boksing)

:: "Can we take photos here?"
"Yes, but no flashing in the cathedral, please" (Norsk turistguide i Nidarosdomen i Trondheim)

:: "Can I borrow the toilet?" (Nordmann på engelsk pub)

:: "My name is Jönsson, that is Johnson with two pricks." (Direktør fra Kalmar)

:: Crippled restroom (Handikapptoalett i Bejing)

:: You are invited to our restaurant where you can eat Middle East food in an European ambulance (Hotell i Ankara)

:: Fish on spit (Restaurant i Trondheim)

:: Boiled Elf (Singapore)

:: If tunnel is dark, remove sunglasses (Veiskilt i USA)

:: Caution: blind drivers backing out (Los Angeles)

:: I hate it when my sister rotates in my books (Fra norsk skolestil)


Og påskekrimmen sier du? Ok da.
Spørsmål 1: HVA har skjedd med vekkerklokken?
SVAR: Herr Mystifistisk har stilt den i søvne.
Spørsmål 2: HVEM har stjålet webkameraet og mikrofonen?
SVAR: Han har lånt dem bort.
Spørsmål 3: HVOR har det blitt av håret?
SVAR: Frisøren har det.
Spørsmål 4: HVOR ble det av Ole Brumm-kjeksen?

SVAR: De ligger i den andre lommen.
Spørsmål 5: HVA gjør hun dommeren fra Dansefeber hos NRK?
SVAR: Hvem vet?
Spørsmål 6: HVORFOR fungerer ikke NRK nett-tv mer?
SVAR: Ingen tilgang til internett.

PS!
ilu says:
you want a pez?
tilting at windmills says:
nei for OMFG JEG HAR FÅTT PÅSKEEGG OG DET ER GIGANTISK!!

8 spiser syltetøy:

Hanna said...

aner jeg litt inspirasjon fra min nydelige engelskpresentasjon? selv om du ikke så den. men du har nok fått idéen din derfra likevel, din lille snik. jeg siterer: "When you purchase a good cable car ticket after, please take good oneself personal luggage, the in order to prevent throws to lose". got it?

Vutarie said...

jeg fikk gjerne inspirasjon fra BOKEN som jeg kjøpte på salg på mammutsalg i dag da :D
men dine skilt hadde nok passet fint inn der, det vil jeg tro

julie aida said...

MAN SKAL IKKE FÅ PÅSKEEGG FØR PÅ PÅSKEAFTEN AKA. LØRDAG OMG ):: men jeg får det imorgen, hyhyhyhy. faen vil ha

line aurora said...

nå ble jeg misunnelig. jeg veit nemlig at jeg kommer til å få minipåskeegg med ekle lakristing oppi, som jeg må gi bort til mamma, som hver gang påstår at hu ikke huska at jeg ikke liker lakris. hmpf. det der er utspekulert, altså. men jeg liker bloggen din, loff!

Vutarie said...

julie: JAAA, normalt så, men ikke i min familie :D jeg pleier egentlig få det på skjærtorsdag da, idk y jeg fikk det i går. MYSTISK

line aurora: haha så slemt :P

julie aida said...

LUCKYYYYYYYYYYYY

Fusionized said...

Ahahahahaha! xD
Broken english e genialt! :D
Eg har den første boka...

Nora said...

Mmm..kokt alv.. :D Jeg liker best den kinesiske kniven som det står på siden av: "Very sharp, keep out of children" hihi.