The world is synchronicity

Det er tirsdag kveld, og Apples in Stereo synger at verden er laget av energi, at verden er elektrisitet. PCen min maser om for lite diskplass, og jeg vurderer å slette en del av den gamle musikken min. Jeg liker egentlig ikke å slette musikk, selv om jeg ikke hører på det mer, og ikke har hørt på det på lenge. Det blir litt som at man sparer på masse skrot, fyller opp skap og hyller med ting og tang, for kanskje en dag får man bruk for det. Jeg tror alle har litt av det i seg, sånn egentlig. Det er derfor jeg har litt blandede følelser når jeg kaster ting. På en side er det så behagelig å kvitte seg med det, lage rom og plass, men på en annen side - tenk om jeg kommer til å savne det?

Apples in Stereo synger at det er et lys inne i deg, og det er et lys inne i meg, og jeg har oppdatert Firefoxen min. Jeg vet ikke helt hva det er for noe nå, men det er søtt i alle fall. Og lyseblått. Det er pc'er, og prikkete piler, og en mann som sjonglerer i det ene hjørnet. Downloadbaren min er fullstappet til tusen, og allikevel irriterer jeg meg over tregt internett. Det er min egen feil, og om jeg lastet ned bare en ting av gangen hadde det kanskje gått fint, men slik logisk tankegang kan man jo ikke ha.

Sånn ellers har jeg skrevet en tekst utifra fem stikkord som jeg fikk av tilfeldige mennesker på msn, jeg har sagt yo mothaflo til Fredrik, og danselæreren min har fått kink i ryggen. 14. mars skal vi på utplassering i media og informasjonskunnskap, hos NRK mest sannsynlig, og Apples in Stereo synger at det kommer til å bli ok, at vi kommer til å se sollyset. Uh huh, yeah.



P.S. Jeg har fått ny paraply, og den er kjempesøt!

6 spiser syltetøy:

H said...

PC'n min er også full av skrot.Gamle sanger,bilder,tekster,stiler,lekser.Alt.Men jeg har ikke hjerte til å slette det.Tenk hvis jeg en dag skulle få bruk for det!

Binka said...

hihi, happy happy music!

Det var fint å lese det du skrev, for så å høre at sangen sang om akkurat det du hadde sagt den gjorde.

Hvilke stikkord får du av folk når du spør dem om stikkord på msn?

Vutarie said...

jeg fikk:
balanse
kakespade
jord
journalist
savn

:P

Aida said...

Dataen min har lite plass, så her er det ryddig. Nesten hvertfall, den gamle dataen maser derimot om bedre plass. Du skriver så morsomt, gøy å lese! : )

Nora said...

Legg ut teksten du skrev da:)

Fie said...

Oh, så kult. Kanskje du blir den neste Anne-Kath. Hærland - rett som det er jobber du foran Tv-skjermen. Jeg syns Lisa skal være på Tv, for Lisa er søt.