Guro er superkul (og har kukopp)


Shit Happens (fotoprosjekt til media og informasjonskunnskap)

Det er sent, og jeg burde legge meg, for jeg skal på jobb i morgen. Istedenfor sitter jeg her, drikker iste og cammer med Guro. Akkurat nå spilles Beulah, og de synger "so it’s time for us to run. Grab your things, lock the doors and run. No matter what you’ve heard it’s a lie. Wipe your prints and run.”

I United tar de opp dra til helvete-melding på diktafon, og spiller fotballspill. Dagbladet melder om stengte rullebaner. Jeg tenker på D, som har dratt sin vei, på en tur rundt jorden. Jeg vil også reise rundt jorden, på en måte. Besøke Istanbul, Nepal og Brasil. Istedenfor skal jeg lære meg nederlandsk og flytte til Amsterdam.


Jeg tenker på alt jeg burde gjøre; rydde vekk middagen, sende mail til NRK, ta bilde, skrive tale, finne frem klær, sjekke busstider. Sove, sove, sove, og se på Akutten. Istedenfor tegner jeg piler på et ark, stirrer ut i mørket, og lurer på om jeg skal ta med meg ipoden min i bakken i morgen.


Klokken er mange, jeg burde legge meg, og Beulah synger ”Don't look back, no don't look back, just run. Beyond every lonely mile, there lies another mile, just for you. You won't be coming home”

9 spiser syltetøy:

www.aida-s.blogspot.com said...

Så tøft bilde! :D

C said...

De er flinkeja! (du fant bloggen min fordi jeg kanskje har kommentert bloggen din før, eller tuller jeg nå?)

Vutarie said...

aida: takk :D

og c:
mmhm!
og ja, det var sånn jeg fant den :P

Kristine said...

takk for kommentar! :)
stilig design forresten!

Kristine said...

sånn, nå fungerer linken;)

Nora said...

Kult bilde! Tok noen sekunder før jeg kjente igjen stua:P Men hva er poenget?

Vutarie said...

stua ser da helt vanlig ut? :P

hm, tabloidavis = shit happens? eg vetkje. jeg tror jeg skal ta et nytt anyway.

Fie said...

Awh, du skriver så søtt. Står du på snowboard eller noe?

Nora said...

Neei for sofaen er forran vinduet, det er jeg ikke vant til ^^ Også er jeg sløv. Ha det gøy i Alpene da, ta noen fine bilder:)