Friend Space (333)

Det har sluddet mye i dag, og hvorfor vet jeg det? For jeg var på jobb i fire timer, og halvparten av det som datt ned fra himmelen, er nå godt bevart i skidressen min. Jobben i dag var fæl, slitsom, og jeg fikk en gutt som ikke greide å lære seg noen ting. Jeg fortalte til og med eventyr mens jeg dyttet ham oppover bakken og han nektet å kjøre pizza. Han likte eventyret sa han, og det var litt kult, for jeg fant det på selv.

Jeg har fått tv på rommet, den står her nå, rett under pingvinplakaten min. Den har ingen kanaler enda, for pappa har ikke lagt opp noen kabel, men man kan spille dvd på den, og å ha en tv man kan spille dvd på er bedre enn ingen tv, synes i hvertfall jeg.

Bortsett fra å jobbe, har jeg i dag drevet med w4w på myspace, jeg har ryddet i photobucketen min, jeg har irritert meg over at engelsklæreren ikke har lagt ut karakteren fra tentamen enda. Jeg har sett bilder av S sin fisk, gledet meg til The Teenagers gir ut CDen sin, funnet ut at The Magnetic Fields også kommer med cd i 2008, og jeg har ikke sovnet på badegulvet. Det er jeg egentlig ganske stolt av, for jeg pleier å sovne på badegulvet. Jeg sovnet i bilen istedenfor.

Soundtracket for i dag heter "Over my head" og synges av The Fray. Jeg hørte den for første gang etter jobb i dag, mens pappa var inne og pantet flasker og jeg satt ute i bilen og frøs. Jeg kom hjem, fant den på youtube, og etter det har jeg hørt den om og om igjen, trykket play flere ganger enn jeg kan telle, i mange mange timer, "hanging above as the canyon comes between, everyone knows i'm in over my head, over my head."

4 spiser syltetøy:

DT_fan said...

du må skrive ned det eventyret

Nora said...

Den er litt fin den sangen ja:) Og å være slalomtrener i regnvær og sludd er ikke veldig gøy:P

Fie said...

Hvor er det du jobber, egentlig? Grattis med Tv. :)

Vutarie said...

dt: jeg har allerede linket deg til det 8)

nora: mhhm, it is. og nei, det suger

fie: jeg er skiinstruktør! og thnx :D