D says: oh man



Jeg sov til klokken var fem i dag. Jeg får sjeldent sove til klokken er fem, for mamma og pappa sier jeg føkker opp døgnrytmen min, og det er vel i og for seg sant. De forandrer mening når jeg er syk tho, noe som resulterte i at jeg mistet alt dagslys i dag. Jeg våknet til mørket, om jeg kan si noe så klisjé som det. Men det er ok, for det snør ute, en hel del faktisk, og fonnen utenfor blir bare større og større. It's alright.

Joey forteller Rachel at han er 'in love', Rachel forteller Joey at sjefen hennes vil kjøpe babyen. Ross har en laksefarget skjorte, og Chandler eier to kopier av soundtracket til Annie. Lorelei låner penger av foreldrene til Rorys skole, og siden forsover hun seg første skoledag. Jeg tror ikke jeg lo en eneste gang av The Offices sesong 1, men som pappa sier: "Å se den amerikanske versjonen av The Office er som å se Karl & co på svensk. HALLO liksom."

Jeg sov til fem i dag, selv om mamma og pappa mener det føkker opp døgnrytmen min. De har rett. Klokken er elleve om kvelden, og det føles ut som den er tre. Om jeg får sove i natt? Tja. Hvor sannsynlig er det at jeg hopper i fallskjerm fra Mount Everest i nærmeste fremtid?

11 spiser syltetøy:

heidi said...

jeg har det samme problemet med døgnrytme, i dag stod jeg opp halv fire, men jeg er også litt syk. (men ikke så veldig.) blir uansett tøft å stå opp på mandag |:

pent bilde forresten [:

Guro said...

og mamma er sur fordi jeg våkner 11? whah.

DT_fan said...

aah, jeg vil bo der du bor. så flott utsikt. :3

legg deg tidligere i dag da :P :cip:

halvtfransk said...

Jeg sov ca like lenge, haha, bortsett fra at mams og paps kom inn heletiden innimellom og maste om at jeg matte sta opp, morro(:

Vutarie said...

heidi: haha ja, mandag blir hardt. og takk :)

guro: hahaha. normalt blir jeg vekket klokken elleve daaaa

dt: thank uuu :D

halvtfransk: mm sucks. men søvn er digg uanz <3

Nora said...

duh,natt til igår sov jeg 12 timer..oO utrolig fint bilde,veldig stemningsfult eller hva det nå heter:)

Fie said...

Awh, hvis det er en trøst, så er klokka 3:15 og jeg må gå til bussen om fire timer. Nå sitter jeg bare her og ser på Jennifer Lopez på MTV og spiller Facebook-spill om og om igjen. Kanskje jeg skal se en film. Eller spille enda mer Super Mario.

Fie said...

På Vestlandet er det bare regn, btw! Ædabæda.

Vutarie said...

nora: haha, lenge det også. og takk takk :)

fie: aaah, jeg hater å gå på skolen uten å ha sovet! it suxx. og det snør i dag også 8')

Aida said...

liker bloggen din:) Bildet minner meg om et Winter Wonderland:) Superkoselig! Det verste jeg vet er for lite søvn, har akkurat sovet et par timer nå. Det er så godt å sove :D

Aida said...

Til klokken 5!!? Hjelp. Jeg liker å stå opp i 8-tiden jeg. Men, selvfølgelig, det er deilig å sove. :D