btw

om du klikker deg innom her og alt ser helt fucka ut, så er det fordi jeg oppdaterer layouten litt. tester ut noen ting og sånn. såeh. SORRY. jeg jobber med saken.

edit:
nå tror jeg layouten er relativt ferdig. ny header og sånt. også har jeg konvertert fra blått til grønt. tralala.

7 spiser syltetøy:

Othilie said...

Haha!
Du er morsom :D
8D

Aida said...

Layoten ser bra ut nå :D Den er kul.

Vutarie said...

takk :D
til begge :P

Nora said...

Søt header:) Men kan du ikke gjøre bloggen din litt bredere? Det hadde vært behagelig:)

Vutarie said...

nja ikke egentlig. jeg vet ikke hvordan man gjør det, for det er sånn ferdig html-kode og sånn.

kan ikke du være pr0 og gjøre det for meg da? :D

halvtfransk said...

utrolig søt layot! :)

Nora said...

Hehe jeg kan vise deg hvordan senere, det er ikke vanskelig:)

Jeg har tagget deg, muahahaha...:D Gå til bloggen min og se hva du skal gjøre:P

http://noraraaum.blogspot.com/