Ballad of the Lonely Argonaut

Nora said:
"Jeg har tagget deg, muahahaha...:D Gå til bloggen min og se hva du skal gjøre:P"

At jeg har blitt TAGGET, går tydeligvis ut på at jeg skal skrive syv sannheter om meg selv, linke til personen som har utfordret meg, og utfordre syv andre.
Så da så.


Syv fakta om Lisa bak loffen:
1. Jeg kan stave Milo Ventimiglia uten å søke på google eller noen andre steder. It's all in my miiiiiind

2. Jeg kan høre sanger på repeat i timesvis. Da jeg først hørte 'Hei, Her Er Jeg' av Trang Fødsel spilte jeg den 80 ganger på rad. Det er 18080 sekunder, 301.36 minutter, 5.02 timer.

3. Jeg er fryktelig glad i numre, og jeg ser dem overalt. I antallet PMer, i postcounten, på klokken. Forøvrig må jeg alltid sjekke klokken min sånn to-tre ganger før jeg legger meg, så jeg vet nøyaktig hva slags minutt det er.
idk what's up with that.

4. Jeg synes alltid det er så koselig å lese på blogger at de drikker te og gjør ditt og datt, eller at man fikk te til jul, eller kjøpte seg litt te. Det er nesten litt som røkelse.

5. Jeg elsker å høre på Beulah om natten, det var faktisk sånn jeg begynte å like dem sånn ordentlig. Å høre 'Fooled With The Wrong Guy' eller 'Delta' klokken fire, mens det er mørkt overalt og du har dynen pakket rundt deg, er ubeskrivelig digg <3

6. Jeg får som regel inspirasjon til å blogge ved at jeg leser andre sine blogger. Spesielt to, men jeg skal ikke si hvem de er.

7. Jeg liker ikke kjedeting som dette, og har derfor ikke tenkt til å linke videre. Så kjip er jeg. Synddddd.

2 spiser syltetøy:

Nora said...

mm...milo....

Vutarie said...

iknow<3