Gronlandic Edit

Så da sitter jeg her, en tirsdag kveld, med en pulsmåler på brystet og en historielekse jeg burde gjøre, men ikke kan - rett og slett fordi jeg ikke vet hva jeg skal lese av den enkle grunn at It's Learning er nede.

På skolen i dag fikk jeg 6 i matte på kalkulatordelen (og 4 på hoderegningsdelen, men shh), vi brukte tre kvarter av medietimen på å skrive to setninger, og jeg fikk beskjed om å være mer muntlig i engelsken. Surprise surprise. Hun spurte om jeg syntes det var skremmende å si ting høyt i klassen, jeg svarte ja, og hun så overrasket ut. Lolz, hva trodde hun jeg skulle svare, at jeg ikke gadd? Hallo, lzm. Engelsk er scary shit.

Boken vi leser though, eh. Den er grusom, og jeg mener det på den beste måten. den er fæl, men den er sinnsykt bra i tillegg, og det renner tårer nedover kinnene mine, og jeg vil lese videre, for jeg vil vite slutten, samtidig som jeg ikke vil bli ferdig heller. Det er rart med det.

"What's up?", sier Sean, min nye internet bff. Som betyr BEST FRIENDS FOREVER btw, og ikke boyfriend, om du lurte. Jeg svarer at det spurte han om for et kvarter siden, og at det ikke skjer så veldig mye mer nå enn det gjorde da. Pulsklokken viser 92, og jeg studerer mannen ved siden av tallet som er småskjev og rar. En pulsklokke burde strengt tatt greie å ha bilde av en rett mann. Men so be it, ikke vet jeg hva de gjorde med linjalen sin.

Speaking of which, nevnte jeg at jeg fikk 6 på matteprøven min? SEKS. Omggggg, jeg er smart 8)
Like, hvis du har et tricky mattestykke og jeg er i nærheten MED en kalkulator, da er jeg personen du kan spørre. Jeg og kalkulatoren min, kalkulatoren som mangler batteri faktisk, vi er et superteam.

Dessuten har jeg bursdag i morgen, dette er siste uken på jazzen, tentamener er rett rundt hjørnet (love), og vi er ferdig med prosjektet vårt om sammensatt tekst.

Som ser sånn her ut:



Nå sier forresten pulsklokken at jeg har null i puls. Dead person writing?

7 spiser syltetøy:

Andrea Marie said...

Driiit kul film:P Digger bloggen din ;)

Vutarie said...

aw, takk :D

Nora said...

hvorfor har du på deg pulsting?^^ det måtte jeg ha på helsetesten jeg tok, og jeg ble så stresset av at hun dama skulle måle pulsen min at den gikk opp til 110... hun bare "ojoj du har veldig høy hvilepuls!" ><

hvilken bok er det? hørtes ut som noe jeg vil lese.

Vutarie said...

fordi jeg skulle sjekke om jeg hadde unormal hvilepuls, haha :P

the kite runner. du bør lese den :) den er fiiiiin.

Binka // www.elefantzonen.com said...

Engelsk ER scary shit.
Touché!
Det er å snakke i timen er scary shit nok i seg selv.

Aida said...

Så kul film! Haha : D

Vutarie said...

binka: totally! hnggg
og aida: takk :)