Downloading (3)

Det er som vanlig mørkt ute, og i dag forsvant aldri frosten fra gresstråene fra bakken. Da jeg tullet skjerfet rundt halsen min på morgenkvisten viste gradestokken -1, og alle personer jeg møtte hadde skuldrene godt trukket opp under ørene. I Det Nye står det om underlivsparykker, kroppslukt og Kent, ikke at jeg har tenkt til å gå noe nærmere inn på det, og det er endelig fredag. I et fredagsbilag har noen skrevet et innlegg om ekskjærester og eksem, Bjørn Johan gikk videre i Idol, og Linnea gikk på huet ut, noe som kanskje var like greit. Dagbladet dått enno, som selvfølgelig er der det skjer, har minst fem ulike artikler knyttet til sangprogrammet, naturligvis. Og så har Henning Solberg kræsjet i et tre da. Men han er uskadd, så om du holdt pusten i fortvilelse er kysten klar til å trekke inn oksygen igjen.

Jeg vet ikke med deg, men jeg så hele Idol på direkten og trenger egentlig ikke lese mer om det nå. Jeg kan heller kanskje nevne at jeg fikk 5/6 på fremføringen min. THAT'S RIGHT - FEM TIL SEKS. Ah, lettelse. Jeg vet ikke helt hvorfor, men det er digg å få bra karakterer på ting, det er så deilig å vite at man endelig greide å oppnå noe. Jeg synes ikke det er feil å være stolt over seg selv i blant, jeg tror faktisk at man bør være stolt over seg selv i blant, og hvorfor skulle man ikke få være det?

Jeg har ikke så altfor mye å si om i dag, jeg vet ikke helt hvorfor jeg blogger heller, kanskje prøver jeg bare å slå i hjel tid før første episode av Gossip Girl er ferdig nedlastet og forhåpentligvis fungerer, slik at jeg kan fordype meg i enda en serie, hentet fra den lange, lange listen min. Twin Peaks, My So-Called Life, Heroes, The L word, NCIS, The Office, The OC, One Tree Hill etc etc etc. Jeg vet ikke helt hvor listen slutter og hvor den begynner heller, for den blir bare lenger, uTorrent jobber på spreng, plassen på pc-en min minsker, og jeg irriterer meg grønn over dårlige torrenter. Men jeg overlever vel, så lenge internett ikke faller ut og Interpol ikke raider flere torrentsider.

Forøvrig kan du vel gjøre som meg og male neglene dine røde, kjøpe deg en bok kalt "Hvor mye veide Elvis da han døde?," og slå i hjel litt tid før du skal lære deg 60 sider med gymteori. Eller kanskje ikke, for det poppet akkurat opp en gul ballong på skjermen min og inni den står det "Download complete."
TRALALA

2 spiser syltetøy:

Nora said...

hihi, jeg har sett alle episodene av gossip girl som har kommet hittil:D når du er ferdig med den kan du jo laste ned alle episodene av "laguna beach" og "the hills"..perfekt underholdning som krever minimalt av konsentrasjon..:)

Lisa said...

jeg har sett åtte episoder nå, haha x)