Internettmobbing

Ja. Som alle andre steder irl, finnes det også mobbing på internett. Noe som er kjipt, of course. Men selv mobbing ikke er noe jeg støtter, kan man ikke nekte for at det noen ganger er hysterisk morsomt.
Den ene delen av hjernen din sier - ta avstand fra dette, det er ikke riktig.
Men den andre delen av hjernen sier - LOL
og ofte er det den siste delen som vinner.

For det er innimellom fryktelig morsomt. Noen ganger er det så utrolig lol. Det finnes så mange typer mennesker, og noen av dem har en snasen sans for humor. Så når et helt community går sammen om å pwn'e en bruker så langt ned i støvlene som overhodet mulig, eller en person lager en utrolig morsom parodi på en video, kan man ikke la være å dra på smilebåndet.
Selvfølgelig er det synd på de personene det gjelder, men jeg tror deep down at vi alle ler for oss selv. Vi føler oss slemme, ja, men vi ler.
I alle fall gjør jeg det. Kanskje er jeg en fryktelig person, men jeg tror egentlig jeg er som alle andre. Det blir litt som å le når noen faller. Man kan ikke hjelpe for det, det så bare så utrolig komisk ut. Du skjønner hva jeg mener.

Såeh, hvis du har dårlig samvittighet for at du av og til ler av ting du ikke skal, du er ikke den eneste.

Men for all del, stopp internettmobbing.


Og ordliste for alle dere n00bs:
LOL - laughing out loud
IRL - in real life, altså verdenen utenfor internett
Community - alle brukerne/boardiene på et forum/board
Pwn - betyr å slå eller dominere en motstander

0 spiser syltetøy: