Hjartesmil: om jeg hadde bodd her

Ideen er inspirert/kopiert fra Hjartesmil som i denne posten egentlig bare ville vite hva vi hadde fylt huset med.

Hvis jeg hadde bodd i dette huset:



hadde jeg fylt det med musikk som dette:



Et av rommene skulle vært fulle av kakebokser, slik som her:


og kakeboksene skulle vært fylt av sånne:


Jeg skulle laget frokost her:


Og den skulle sett ca. slik ut:


Av og til hadde jeg brukt tekopper som matskåler til veslegrisen min:


og av og til hadde jeg hatt hvite og gule blomster i dem inne:


som jeg hadde plukket fra hagen ute:


Jeg skulle fylt ett av rommene med farger, slik som dette:


Et av rommene med tomhet, slik som dette:


Og et av rommene med bare lys, slik som dette:


Jeg skulle hatt en vegg som så slik ut:


og jeg skulle sovet her:


men ikke alene:


Jeg skulle sittet inne og skrevet fine ord her:


Og ute for å lese andres ord her:


Om jeg hadde bodd i det huset der.

alle bildene er fra flickr/snapshots av filmer og tv-serier

1 spiser syltetøy:

Guro said...

nææ så søtt :D jeg ville kommet på besøk.