Sonorus Love


Heisann sveisann. Sånn mens jeg svarer på spørsmål DERE stilte MEG, kan dere jo høre på litt
Harry Potter-musikk. Kul tycker jag (for å si det i Lisa-stil)

I fare for at jeg kommer til å kjede meg i sommer, har du en tv-serie å anbefale?
NCIS. Beste etterforskningsserien ever, og det finnes fem sesonger der ute. Love love. Se den og elsk den. (Og nei, det er ikke en feilstavet versjon av CSI.)



Hva er ditt beste minne i fra Hove i fjor?
"Du få itj dama ned på kne uten DDE"
"DET BLI ITJ NO FÆST UTEN SKINNVÆST"
4realz.
Klaxons var forøvrig også finfint. Og å dusje i øl på Hatebreed-konserten.

Vil du være min venn?
Ja!

Hvor fort svømmer du 100-meteren?
2:16, tydeligvis. Ikke HELT proffnivå, men nesten?

Hva ville du anbefalt av musikk, og hvilken artist er din favoritt?
For å være ærlig, så har jeg lyst til å anbefale musikk hele tiden. Hver gang jeg hører en ny sang jeg liker vil jeg sende den rundt til alle jeg kjenner, dele den med hele verden. Derfor linker jeg til sangene jeg bruker i innleggstitlene mine, og derfor plager jeg folk på msn. Sånn ellers anbefaler jeg for tiden Seabear, Flight of the Conchords, The Postal Service og The National Lights
. De to siste er i tillegg yndlingsbandene mine, sammen med The Teenagers, Someone Still Loves You Boris Yeltsin og Beulah. Definitivt Beulah. Hør dem og elsk dem.
(På artister kan jeg vel nevne Patrick Wolf, Andrew Bird og Damien Rice.)



Hvilken(t) artist/band gleder du deg mest til å se på Hove?
THE TEENAGERS, obv. Om du skal på den konserten, så er jeg jenta med rødt hår som står klint inntil scenen.

Hva vil du i livet?
Det jeg vil i livet er å reise. Det er derfor jeg nevner det hele tiden. Jeg drømmer om å oppleve alt jeg ikke kan se fra vinduet mitt, jeg drømmer om å møte mennesker jeg aldri har møtt. Jeg drømmer om Istanbul og Tokyo, om Brasil og Nepal. Og aller mest drømmer jeg om å sykle langs kanalene i Amsterdam. Det jeg vil er å være fornøyd, jeg vil smile hver dag og føle at det var fint jeg endte opp her, for det er her jeg vil være.

Hvordan vil du beskrive deg selv?
Sjenert, fregnete og pratsom.

Hva er ditt forhold til sjokolade?
Avhengiiiiiiig. I wish I wasn't. Jeg har hørt man kan sette inn sånn plate i hodet som får deg å ikke være avhengig av sjokolade. Lur ide?

Hvis du kunne levd i et annet tiår, hvilket tiår hadde du valgt?
Haha jeg vet ALDRI hva jeg skal svare på slike ting. Men jeg sier 80-tallet fordi det er harry 2 tha max, og fordi jeg har en poll om filmer fra den tiden. Sånn cirka.

Hva var ditt første kjæledyr?
En gullfisk? Mamma er allergisk mot kjæledyr (det er forøvrig jeg også), så jeg har måttet holde meg til å ri på andre folk sine hunder. Men jeg har alltid drømt om å være den stolte eier av en minigris.



Er du kreativ akkurat nå?
Haha nei. Jeg føler at dette innlegget ble sånn sovepute. Sårribårri.