Bert & Ernie

YouTube er en snasen ting, og det har den alltid vært, selv før alle nyhetsfolk i Norge oppdaget at siden eksisterte. Her kan man finne både ditt og datt av videoer. Den inneholder alt mulig, lzm. Fra videoblogger og musikkvideoer, til slideshows og tabber de har gjort i forskjellige programmer.
Så. Jeg skal dedikere denne posten til en bunch av videoer du sikkert kommer til å kjenne igjen. La oss alle tre inn i tidsmaskinen, skru tiden tilbake til da jeg var ung (ok, mindre), og begynne reisen.
Vi er på Sesam Stasjon, tallsangen synges, og nå, ladies and gentlemen, tid for litt Bert & Ernie :D


Banana in the ear


Cookies in bed


Ernie traces Bert's head



Ernie and Bert at the beach


Rubber Ducky



Vil du se flere videoer, kan du gå inn på www.youtube.com og søke i vei.

3 spiser syltetøy:

Sofia said...

Jeg vil også ha en rubber ducky! Hehe, morsomme videoer

Fie said...

Hadde Bernt og Erling (foretrekker dem ved de norske navnene)-marathon for ikke så lenge siden, digger badeanda!

Gulars og hans "Tusen millioner sjokoladepuddinger som skal på ferie" er sterkt å anbefale. Så aldri på det da jeg var liten, (var jeg FOR liten?), men jeg lo først så tårene trillet. Finnes på YouTube et sted.

Snasen blogg, forresten! (Og dette er hilsen, jah).

:))

Vutarie said...

badeanda er keeewl 8)

oh kanskje jeg skal sjekke det ut :D

thnx!