Distances on maps


Ja, jeg ser litt crap ut på de fleste bildene. Jeg har forrestenbtw ikke redigert noen av dem heller. Eller å stresse med at blogspot fucker opp fonter 'n stuff. Oh the lazy girl.



Mamma og meg på Kielfergen


1) Det var kaldt i 2000 meters høyde. Og ja, vi kjørte dit.
2) Jeg tar bilder med et kamera jeg ikke har lenger. SNUFS. Framleis høyt oppe over bakken.


Monaco by turistbuss.


Monacos båthavn i kjempedupervarme.


Stranden i Nice.


1) OMELETT (med skinke, og ikke ost, menmen.)
2) Chàteauneuf-du-pape. Vinby, alright.
3) Vinkart i vinbyen.



Jeg og mamma studerer en vinkjeller utenpå.


Og her er jeg inne i den.


Chàteauneuf-du-pape


1) Meg i et tårn. 2) Det var vinåkre overalt.


Koselig på utsiden, helvete på innsiden? Damen sin hotellgreie.


Et hus, og meg i et vindu. Haha, idk.


Utsikt fra toppen av en borgruin. Samme by som ovenfor.


Lavender = veps. Seriøst, de kryr av dem. Men det er flust med lavender though.



Meg i en vinåker. I Champagne!


1) En høy bro med vann under. 2) Bloggkjolen og meg på broen.


Tyskland.