Blogging

Jeg er ikke særlig flink, og jeg har aldri tenkt til å bli særlig flink.
Jeg vet ikke engang om dette vil utvikle seg til en ordentlig blogg, eller om det bare vil forbli en av mange jeg glemmer. Hva vet jeg.
I alle fall, i dag, i kveld, ligger fremtiden foran denne bloggen og ingen aner egentlig hvordan det vil gå med den. Alt avhenger av meg, mine fingre, og min lyst til å formidle noe av det som sitter oppe i hodet mitt ned på papir.

Jeg skriver en del. I do. Og alle bare "ååh, du er så flink assa". Men når det kommer til stykket er jeg ikke så veldig flink. Jeg er veldig dårlig på å formulere mine egne tanker, jeg går meg bort i forklaringer mer kompliserte og rotete enn skrivebordet mitt, og egentlig tror jeg ikke noen forstår noe som helst av det jeg snakker om. Selv ikke meg selv.

Men what the heck. Det driter jeg i. Ja? Man må få være litt gængstah i blant. Dette er min tid. Her skal jeg knote ned ditt og datt, og så får vi se hvordan det går.
Noen innviklede teorier om jordas fremtid, eller tanker om forskjellige politiske duppeditter tviler jeg uansett på at det blir just her.
Kanskje et annet sted.

0 spiser syltetøy: